Μενέλαος Μαζαράκης, ο παίκτης που ήρθε να ταράξει τα νερά

Και ξαφνικά στο τέλος του προηγούμενου χρόνου δύο νέοι παίκτες ήρθαν να ταράξουν τα στάσιμα νερά του Ελληνικού σκουός με την παρουσία τους, ο 19χρονος Μενέλαος και ο 14χρονος Πλάτωνας Μαζαράκης. Η πρώτη επαφή του Μενέλαου, συνέντευξη του οποίου δημοσιεύουμε σήμερα, ήταν την ημέρα των τελικών του Πανελληνίου Πρωταθλήματος εφήβων όταν επισκέφτηκε μαζί με την μητέρα του για πρώτη φορά τον χώρο που θα τον φιλοξενούσε τα υπόλοιπα χρόνια, τον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών. Έκτοτε ξεκίνησε καθημερινές προπονήσεις υπό την καθοδήγηση του Πέτρου Τζαμαλούκα και επίσης ενσωματώθηκε άμεσα και στην αγωνιστική ομάδα του ΟΑΑ.

Μας παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη στην Ελλάδα με σκοπό να τον γνωρίσουμε όπως να γνωρίσουμε και τον αδελφό του Πλάτωνα. Ας την διαβάσουμε:

Πότε και πως ξεκίνησες το σκουός;

Ξεκίνησα να παίζω σκουός, όταν ήμουν 11 ετών. Ο πατέρας μου ήθελε να με γνωρίσει στο άθλημα αφού είχα παίξει σχεδόν κάθε άθλημα που μπορείς να φανταστείς

Οι γονείς σου σε παρότρυναν και σε βοήθησαν να συνεχίσεις; 

Απολύτως. Οι γονείς μου ήταν και συνεχίζουν να είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές μου. Ο μπαμπάς μου είναι πάντα σε τουρνουά να με υποστηρίζει και η μαμά μου έχει έρθει σε σχεδόν κάθε προπόνηση μου τα τελευταία 7 χρόνια!

Έχεις παίξει ή προπονηθεί με κάποιον επαγγελματία παίκτη;

Ναι. Ένα καλοκαίρι, όταν ήμουν μικρότερος, πήγα στη Γαλλία για να μάθω γαλλικά σε ένα γαλλικό σχολείο. Η μαμά μου είχε την καταπληκτική ιδέα να στείλει email στον Greg Gautier για να δούμε αν θα μπορούσα να παίξω μαζί του. Ευτυχώς αυτός απάντησε και ήταν πρόθυμος να παίξει μαζί μου! Δεν θα ξεχάσω αυτή την εμπειρία. Ένας άλλος επαγγελματίας παίκτης που παίξαμε μαζί (που μου μου έμαθε τόσα πολλά για το παιχνίδι) ήταν ο προπονητής μου ο Mohammed Abbas. Ο Mohammed είναι από την Αίγυπτο και έφτασε στους τοπ 12 στον κόσμο. Ο Mohammed προπονούσε τον αδελφό μου και εμένα για 6 μήνες στην Αμερική και ο αδελφός μου έχει προπονηθεί μαζί του στην Αίγυπτο τα τελευταία δύο καλοκαίρια.

Έχεις ταξιδέψει στην Ευρώπη για αγώνες;

Δεν δεν έχω ταξιδέψει στην Ευρώπη για τουρνουά

Τι ξέρεις για το Ελληνικό σκουός;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα πολλά για το σκουός στην Ελλάδα πριν έρθω. Μια μέρα πριν έρθω στην Αθήνα έψαξα στο Google «Αθήνα σκουός» και έστειλα στον Πέτρο ένα email ζητώντας αν υπάρχουν γήπεδα σκουός στην Αθήνα. Ευτυχώς υπήρχαν ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου!

Ποια η σχέση σου με την Ελλάδα; Έρχεσαι συχνά στα μέρη μας;

Οι δύο γονείς μου είναι Έλληνες, αλλά ποτέ δεν έχουμε ζήσει στην Ελλάδα για περισσότερο από έξι μήνες. Μεγάλωσα στο Μεξικό και ζω στην Αμερική, αλλά έχω οικογένεια εδώ και ερχόμαστε κάθε καλοκαίρι. Παρ’ όλα αυτά νιώθω πιο Έλληνας από οτιδήποτε άλλο!

Πόσο θα κάτσεις στην Ελλάδα φέτος; Που και με ποιον προπονήσε και αν σκοπεύεις να συμμετέχεις στους αγώνες φέτος;

Θα είμαι στην Αθήνα για τους επόμενους έξι μήνες. Κάνω προπόνηση στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών στο Ζάππειο. Προπονούμαι 5-6 ημέρες την εβδομάδα με τον προπονητή μου του σκουός τοv Πέτρο Τζαμαλούκα και τον προπονητή τις γυμναστικής τον Ορέστη. Παίζω επίσης στην αγωνιστική ομάδα του ΟΑΑ όπου κάνω προπόνηση με τους άλλους παίκτες της. Σίγουρα σκοπεύω να παίξω στα τουρνουά.

Ποιες είναι οι στόχοι και οι φιλοδοξίες σου από εδώ και πέρα;

Δεν έχω παίξει σοβαρά σκουός για περίπου 2 χρόνια έτσι ο στόχος μου είναι να φτάσω στο επίπεδο του παιχνιδιού που ήμουνα πριν. Θέλω να βελτιώσω την αντοχή μου και να βελτιώσω την ακρίβεια του χτυπήματος μου. Θα επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι κάνοντας πολύ προπόνηση (εντός και εκτός του γηπέδου), κάνοντας πολλά σόλο χτυπήματα στο γήπεδο, και παίζοντας πολλά παιχνίδια με άλλους παίκτες.

Έχεις έναν μικρότερο αδελφό, πες μας για αυτόν, ποιες οι παραστάσεις του μέχρι τώρα από το σκουός και ποιες οι φιλοδοξίες του;

Ο αδελφός μου, ο Πλάτωνας, είναι 15 ετών και ξεκίνησε να παίζει σκουός όταν ήταν 8 χρονών. Υ ψηλότερη κατάταξη του στην Αμερική ήταν top 10 της χώρας. Πιστεύω ότι ο Πλάτωνας είναι πολύ καλός παίκτης του σκουός. Μπορεί να πιάσει ότι μπάλα του χτυπήσεις και να κρατήσει το πόντο όση ώρα θέλει (αρκεί να εινα συκεντρωμένος). Ο ίδιος είναι σε εκπληκτική φυσική κατάσταση. Παίζει πολλά τουρνουά στην Αμερική και παίζει στα υψηλότερο επίπεδο που είναι τα χρυσά τουρνουά. Έχουμε κάνει προπόνηση μαζί για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχει βελτιωθεί πολύ. Παίζει περίπου 6 ημέρες την εβδομάδα και για 1-2 ώρες την ημέρα. Την τελευταία φορά που παίξαμε με νίκησε…ας δούμε τι θα γίνει όταν τον δω σε 6 μήνες!

Μπροστά μας έχουμε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και τους Πανευρωπαϊκούς αγώνες τον Απρίλιο. Ποιοι είναι οι στόχοι σου για αυτούς τους αγώνες;

Είμαι ενθουσιασμένος να παίξω στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και ελπίζω να παίξω στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες τον Απρίλιο. Ο στόχος μου για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα είναι να το κερδίσω. Ο στόχος μου για τους Πανευρωπαϊκούς αγώνες είναι να κερδίσω τα παιχνίδια μου, αλλά και να βοηθήσω την Ελλάδα να ανεβεί από την τρίτη κατηγορία στη δεύτερη. 

Ευχαριστούμε Μενέλαε και σου ευχόμαστε κάθε δυνατή επιτυχία!

Παρακάτω ακολουθεί ένα βίντεο από την προπόνηση

12391866_1015691465