Δημόσια ανακοίνωση Πέτρου

Με το παρών θα ήθελα να σας ενημερώσω για το θέμα που προέκυψε με το τουρνουά της Ρόδου και να διευκρινήσω κάποια πράγματα διότι ακούγονται πολλές ανακρίβειες.

Ο Ροδιακός σύλλογος με ανακοίνωση του προς την Πεφτ ενημέρωσε ότι απαγορεύει την συμμετοχή μου στο προσεχές τουρνουά Sheraton Rhodes Open 2015 για δικούς του λόγους όπως αναγράφει στην επιστολή. Η Πεφτ δεν είχε καμία συμμετοχή σε αυτό και μάλιστα με κάλεσε, μετά του Προέδρου της κ. Απόστολου Βανταράκη να συμμετάσχω και στα τελευταία τουρνουά που έγιναν σε Κεφαλλονιά και Πάτρα κάτι που όμως δεν ήταν εφικτό από μέρους μου καθώς είχα προγραμματισμένες διεθνείς υποχρεώσεις.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ. Απόστολο Βανταράκη και την κ. Αννίτα Λαδάκη για τις προσπάθειες που έκαναν για την επίλυση του προβλήματος αλλά και για την διάθεση τους να λύθει οριστικά αυτό το θέμα και να προχωρήσουμε επιτέλους μπροστά ενωμένοι όλοι μαζί. 

Η ανακοίνωση αυτή ήταν επιβεβλημένη καθώς πολλοί φίλοι από την Ρόδο και όλη την Ελλάδα δεν γνώριζαν τι έχει συμβεί και τους υπαιτείους αυτής της κατάστασης. Προσωπικά νιώθω μια μεγάλη πικρία γιατί ότι είναι αυτή την στιγμή το σκουός στην Ρόδο έχει δημιουργηθεί από μένα με τεράστια προσωπική εργασία όσον αφορά την γέννηση και συνέχιση αυτού του τουρνουά αλλά και την δημιουργία αυτής της κοινότητας, με αμέτρητες επισκέψεις για την εκμάθηση των ντόπιων παικτών ακόμα και τους αντιτουριστικούς μήνες του χειμώνα αφήνοντας την εργασία μου πίσω στην Αθήνα. Ας αναλάβουν τώρα οι υπεύθηνοι του Ροδιακού τις ηθικές τους ευθήνες και ας προχωρήσουν με το βάρος αυτής τους της απόφασης. 

Να σταματήσει επιτέλους αυτό το bulling και η στοχοποίηση μου που μοναδικό σκοπό έχουν την άκομψη εκδίωξη μου για προσωπικές φιλοδοξίες και επιδιώξεις κάποιων που καμία σχέση δεν έχουν με το αγωνιστικό κομμάτι. Μοναδική μου απαίτηση να έχω τα ίδια δικαιώματα που έχουν όλοι να συμμετέχουν σε όποιο τουρνουά επιθυμούν, δηλαδή τα αυτονόητα!

Σας εύχομαι καλή επιτυχία στο τουρνουά και καλό καλοκαίρι!
Πέτρος Τζαμαλούκας